İdeal çəkidə qalmağın ən asan üsulları
10.07.2014   Bölmə: Pəhriz


İdeal çəkiyə nail olmaq üçün bəzən ağrılı və çətin yollardan keçirsən. Həftələrlə davam edən pəhrizlər, ağır fiziki hərəkətlər heç də həmişə istənilən nəticəyə gətirib çıxarmır. Bəzən isə bu, insanda əziyyətlə bərabər, həm də depressiyada yaranır. Sun.az ideal çəkini əldə edib və qorumağın 10 yolunu təqdim edir:

Yavaş və yaxşı çeynəyin: Toxluq hissi yeməkdən 20 dəqiqə sonra beyinə siqnal vasitəsilə ötürülür. Ona görə də tez-tez yeməyə fasilə verin. Tikələri yaxşı çeynədikdən sonra udun.
Boşqabı balacaladın: Plov, makaron kimi xəmir xörəkləri yeyərkən qabınızı kiçildin. Bu, sizə daha az yemək yeməyə imkan verəcək. Balaca qabdakı yeməyin çoxluğu gözün doymasına səbəb olacaq.
Su için: Su içməyi əsla saxlamayın. Günlük su təlabatı 1,5-2 litrdir. Yüngül aclıq hiss edəndə xırda yeməklər yerinə su için. Suyun tox saxlamaq özəlliyi olduğunu unutmayın.
Yemək yerinə idman: Əsəb,stres,depresiya kimi vəziyyətdə çoxları hirsini yemək yeməklə alır. Belə halla qarşılaşanda yemək yerinə idmanı seçərək sağlam qalın.
Meyvə-tərəvəz yeyin: Vitamin və minerallarla bol meyvə-tərəvəzi rasionunuzdan çıxarmayın. Həftədə 2-3 dəfə paxla, lobya, noxud, mərcimək kimi yeməklərə üstünlük verin.
Yağdan istifadə: Heyvan mənşəli doymuş yağlardan mümkün qədər uzaq durun. Bu yağlar qandakı xolestrolu, yüksək təzyiq riskini artırır. Zeytun və digər bitgi yağlarından istifadəyə çalışın.
Soyuq qəhvə için: Çox içilən şəkərli və kalorili içkilər artıq çəkiyə əsas səbəbdir. Unutmayın ki, ən yaxşı içki sudur. Sudan əlavə yaşıl çay, evdə hazırlanan limonad, soyuq qəhvə içmək məsləhətdir.
Şirniyyat yerinə meyvə: Bir dilim tort yerinə ailənizə, dostlarınıza qarpız, qovun, alma, armud, əncir və şaftalı kimi meyvələrdən salat hazırlaya bilərsiniz.
Səhər yeməyini unutmayın: Yuxuda olduğumuz 7-8 saat ərzində orqanizmin qidalanmaya böyük ehtiyacı yaranır. Buna görə də gün ərzində ən önəmli yemək səhər yeməyidir. Düzgün səhər yeməyi yeməyən insanlar gün ərzində daha çox kalorili yemək yeyirlər.
Yemək vaxtını ötürməyin: Gündə 3 dəfə əsas olmaqla 5-6 dəfə qidalanmaq lazımdır. Yemək vaxtının ötürülməsi daha çox acmağa və yeməyə səbəb olacaq. Bu da artıq çəki deməkdir.
loading...
Zengimcell yukle
 (Səs sayı: 0)
Müəllif: karabiber     Baxış sayi: 1092     10.07.2014
Təşəkkür edənlər (0) | Təşəkkür et
Bu bölməyə aid digər xəbərlər
Pəhriz saxlayanlar makaron yeyə bilərmi? Good morning.. Pəhriz ləzzəti.
Arıqlamaq istəyirsinizsə, meyvəni belə yeyin! Az deyil, kafi qidalanaraq arıqlamaq!
Pəhriz üçün dadlı yeməklər KALORİ CƏDVƏLİ
Qarpız pəhrizi ilə ac qalmadan arıqla! Arıqlamaq istəyənlərin nəzərinə
Bu toxumlar sayəsində sürətlə arıqlayacaqsı.. Arıqladan 11 yay meyvəsi
Şərhlər görsənsin: axırda yazılanlar | əvvəl yazilanlar | maraqlı şərhlər
sevane77
Qısa məlumat
sevane77
: qiymət: 0
Tarix: 09.04.2015 | # 4
mene biraz lazim





 

awkitom
Qısa məlumat

Aktiv olduğuna görə Seçilmiş istifadəçi Super Aktiv Maraqlı xəbərlər müəllifi
awkitom
: qiymət: 0
Tarix: 10.07.2014 | # 3
bana gerek degil



Sizləri SEVİRƏM❤❤


 

nifretim_sevgiyedi
Qısa məlumat

Aktiv olduğuna görə
nifretim_sevgiyedi
: qiymət: 0
Tarix: 10.07.2014 | # 2
yox mene lazim deyil qapidan kece bilirem
twk xebere gore



Ele bir qeza isteyirem ki, heyatini itiren sadece men olum(((((((((

 

avtos
Qısa məlumat

Aktiv olduğuna görə
avtos
: qiymət: 0
Tarix: 10.07.2014 | # 1
mene lazimdi ariqlamaq qapilardan kece bilmirem e



Siz sayta qonaq kimi daxil olduğunuz üçün şərh edə bilməzsiniz. Xahiş edirik qeydiyyatdan keçin və saytın bütün bölmələrini görmə imkanını qazanın.
XƏBƏR LENTİ
SAYTA GİRİŞ
İstifadəçi adı:
Parol:
            
Qeydiyyat
Şifrənizi unutmusunuz?

Hal-hazırda saytda
İstifadəçilər: 4
Qonaqlar: 113
Cəmi: 117
Bu gün saytda olanlar

Hal-hazırda saytda
cheawsRemeheark
darixanurekk
iryselij
Rhydaymab
Sorğu
Paltar Mağazasına Girsəydiz İndi Nə Alardız ?

Platya
Yubka
Kofta
Cins Şalvar
Pencək
Mini Yubka
Uzun Platya
Cins Pencək
Lasin
Şalvar
Şarf



Nəticələr
Başqa sorğu-suallar

Səs sayı: 116414
Sayğaclar



Mp3 yukle